Assemblea General Ordinària i Extraordinària COV 2019

Convocatòria per a socis i sòcies, d’acord amb els articles 34 i 35 dels estatuts de la cooperativa, aprovada en la reunió del Consell Rector del 25 d’abril de 2018.
ASSEMBLEA GENERAL ORDINÀRIA I EXTRAORDINÀRIA COV 2019
El dia 30 de maig hem celebrat l’Assemblea de la COV, us deixem un recull de la memòria de l’any! Moltes gràcies a tot!
ORDRE DEL DIA
- Elecció dels interventors/es d’Acta
- Presentació dels comptes 2018, tancats a 31/12/2018. Proposta de distribució d’excedents i proposta de destí del Fons d’Educació i Promoció.
- Presentació de l’Informe de la intervenció de comptes i del resultat de l’Auditoria.
- Aprovació, si s’escau, dels comptes 2018, i de les propostes de distribució d’excedents i de destí del Fons d’Educació i Promoció.
- Informe de desenvolupament del Pla Estratègic i Pla d’Actuació i presentació de la Memòria social i econòmica 2018.
- Presentació i aprovació, si s’escau, del Pressupost 2019.
- Aprovació, si s’escau, de la modificació puntual Art.1 dels Estatuts Socials.
- Elecció d’un membre Interventor de Comptes.
- Torn obert de paraules.
Dijous 30 de maig a les 7 de la tarda
Primera convocatòria 18’30h i segona convocatòria 19h
Local de la COV, a la Pl. Ramon Roigé i Badia, 3
Descarrega la carta aquí
Si no pot venir i vol autoritzar a una altra persona pot descarregar el document de Delegació de vot aquí.